Психологічна підтримка

 Кріпак В.В.


Звернення психологів до батьків!

Освітній процес у школах відбувається у режим онлайн💻. І сьогодні більшість батьків та вчителів "трішки" не в ресурсі🤯 та з відкритим гештальтом🤔

Батьки бачать причини всіх негараздів у вчителях та школі, а вчителі, відповідно у батьках та сім'ї.

У результаті маємо класичну ситуацію взаємних звинувачень, яка жодним чином не сприяє підвищенню самоорганізації у дітей та їх бажанню вчитися самостійно📉

💭Уявіть собі, що вам потрібно вивчити досить "нудний" матеріал, проте необхідний, адже у дуже близькому майбутньому він буде оцінений. Або переконати себе, що нецікаве нібито дуже цікаве. Ви будете почувати себе щасливим?

А інколи, так доводиться робити і нашим дітям.

Ви скажете, що є слово "треба"!

Проте з сучасними дітьми, воно не працює, і вони запитують "навіщо"?

Їм потрібно зрозуміти сенс своїх дій.

Що ми дорослі можемо зробити, щоб допомогти дітям пройти цей процес дистанційної освіти - спокійно?

Бути своїм дітям прикладом, не дратуватися та не панікувати.

Діти не слухають, що їм говорять дорослі, вони дивляться, що вони роблять.

Чи знали ви, що за слова «треба», «повинен», «мусиш» відповідає та частина мозку, яка бере контроль над імпульсами. У сучасних дітей саме ця частина мозку "вмикається" пізніше. А в підлітковому віці іноді випадає з активності.

Проте саме ця частина мозку разом з цими самими словами "треба", "повинен" активізується, коли у дитини є режим дня, коли вона вміє планувати свій день, коли у неї є постійна, невелика але значуща відповідальність, коли в сім'ї заохочуються запитання і пошуки відповідей на них та коли у всієї сім’ї є традиція вивчати щось нове.

Пам'ятайте! Цінності, які декларують батьки - не повинні розходитися з їхніми діями.


Немає коментарів:

Дописати коментар